Faramiere.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe faramiere.ro, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe.

Incompetenta ELEFANT.RO

Citeste GRATUIT Demonii iubirii de Anne K. Joy!

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)

 

 

Cu un an în urmă scriam un articol asemănător, dar mi-am călcat pe mândrie şi am adunat 109 comenzi până în prezent şi îmi arăta că am economisit 4169 lei (îmi arată acum). Vă daţi seama că în tot acest timp am câştigat experienţă cu cei de la Elefant.ro.

 

– cuiva i-au trimis cărţi de agricultură în loc de romantice. Când au reparat „eroarea”, au trimis coletul cu plată ramburs :|

– am dat comandă de cartea „Atracţia” de Sylvia Day pentru mine şi ei mi-au trimis două colete, ambele achitate. Evident, am returnat una pentru că EU în comparaţie cu EI am bun simţ şi nu fur omul.

– am dat o comandă de două cărţi romantice, una a devenit indisponibilă între timp. Au trimis-o pe cea care o aveau pe stoc, dar fără să atenţioneze destinatarul sau clientul de lipsa cărţii şi returnarea banilor. Când i-am sunat, au spus lejer că nu o mai aveau, dar nici gând să spună ceva de bani. Până la urmă am obţinut un voucher în valoare de cât era cartea – asta pentru că le-am zis eu.

– i-am rugat să-mi schimbe un număr de telefon pentru o comandă. Când am vorbit la telefon, mi-au spus că era deja notat numărul pe care-l doream. Mi-au trimis şi e-mail şi mi-au confirmat că era numărul corect. Când a venit curierul la uşă, era nervos pentru că sunase la numărul de telefon de pe colet, evident INCORECT.

E-mailul în care mi se confirmă că am deja trecut numărul corect.

Erica Bucur a raspuns:

Buna ziua,
Numarul de telefon 0721*****2 este deja specificat in comanda 3*8*2A**2X**.
Va multumim pentru mesaj,
O zi frumoasa!
E-mail de la persoana care a fost contactată în locul meu:
Buna *!

 
Da, azi dimineata m-au sunat si chiar ma intrebam daca o sa dea de respectiva persoana, sa nu cumva sa ramana fara pachet…ce coincidenta ca acea persoana erai chiar tu. Am si intrebat pe cine cauta (ca ei nici nu au zis, m-au luat direct, sunteti acasa?:))), dar nu-ti stiam numele de familie ca sa fac legatura.
M-au sunat si de doua ori, ma gandeam dar nu s-or fi uitand ca este acelasi numar de telefon, gresit?:))
Ma bucur ca te-au gasit intr-un final si  ti-a ajuns coletul cu bine. 
 
Lectura placuta si o zi cat mai frumoasa!

comenzi cu adresă lipsă sau incompletă deşi trimit comenzile cu adresă

Eu către Elefant.ro:

 „Bună seara!

În urmă cu câteva minute am dat o comandă şi deşi mi-am selectat adresa, nu îmi apare nici în e-mailul de confirmare a comenzii şi nici în cont.
Nr. comandă: 4*7*7***4*3*
Adresă: Romania, *****
 
O seară frumoasă!”

 

Eu:

Bună ziua!

Tocmai am dat comanda cu nr. 4**C9**Y**7* pe numele *** şi deşi am trecut adresa bld. *****, în secţiunea „adresa de livrare” îmi apare doar „, oraş X, jud. Y”. Vă rog să modificaţi înainte să trimiteţi comanda.
Mulţumesc!

**,

Evident, e-mail fără răspuns.

 

– eu folosesc Paypal şi m-am bucurat că au această metodă de plată, dar individul ăla de programator este incapabil să facă legătura corectă între ei şi Paypal. În mod logic, fie nu sunt redirecţionată către Paypal să fac plata, fie îmi arată o sumă mai mică decât trebuie, fie plătesc şi la ei „figurează” neplătită. Pun figurează între ghilimele pentru că la Paypal e albă sau e neagră. Dacă banii au fost trimişi, imposibil să nu le arate tranzacţia în cont imediat. Acum, Elefantul profită de fiecare ocazie şi spune că banii nu au ajuns la ei. :|

 

Să vedeţi distracţie la hoţie în e-mailuri (vă pun doar câteva, dar am întâmpinat multe situaţii în care ei spun că nu au primit banii deşi din contul meu au fost retraşi):

Eu:

Am plasat o comandă şi de mai bine de jumătate de oră încerc să o achit prin Paypal, dar nu pot din cauza erorii 503. 

Număr comandă: 4**C5**X**8*, N* G*
Vă rog să nu expediaţi coletul până nu remediaţi problema şi nu achit comanda.

Între timp, am reuşit să schimb modalitatea de plată şi am achitat cu CARDUL.

 

Elefant:

Va informam ca plata online pentru comanda dvs. nu a reusit. 
Avem rugamintea de a reincerca plata online din contul dvs. de utilizator al site-ului www.elefant.ro, sectiunea Comenzile mele, prin butonul „Plateste”. „

 

Eu:

Am primit un mesaj automat sâmbătă şi am reuşit să schimb modalitatea de plată şi să achit comanda prin card.

 

Elefant:

Va informam ca plata online pentru comanda dvs. nu a reusit nici a doua oara.”

 

Acum m-am enervat pentru că era a mia oară când îmi făceau la fel.

 

Eu:

Bună ziua!

A doua plată (card) a fost realizată cu succes. În contul meu bancar, tranzacţia apare în aşteptare, lucru normal din moment ce a fost realizată în cursul zilei de sâmbătă. În plus, am primit e-mail prin care mi se spune că a fost confirmată plata (dovada mai jos). Nici butonul „plăteşte” nu mai apare în contul meu în dreptul comenzii.
Vă rog să discutaţi cu programatorul site-ului dumneavoastră şi să remedieze probleme. Nu e prima dată când întâmpin probleme la plată şi apoi spuneţi că nu aţi primit banii. Faptul că nu v-au intrat banii în cont (în ciuda faptului că eu nu-i mai am în cont) e normal din moment ce trăim în România şi durează câteva zile ca să se transfere banii fictivi. Însă, aşa cum în baza de date aveţi stocat că tranzacţia nu s-a făcut cu succes, aşa trebuia să aveţi stocat şi că tranzacţia s-a făcut cu succes. 
Dacă nu trimiteţi astăzi coletul, vă rog să-mi spuneţi ca să pot da comanda în altă parte. 
 
Toate cele bune,
**

 

Le dau ID Tranzacţie, le dau confirmarea plăţii prin card PayU Services, şi ei au tupeul SĂ-MI CEARĂ BANI din nou, din nou şi din nou.

 

– comenzi plătite, anulate şi totuşi trimise

Aceeaşi situaţie, comandă trimis, achitată Paypal, probleme la plată – chipurile NEPLĂTITĂ. I-am contactat, le-am trimis printscreen cu plata din Paypal.

 

Eu:

Bună ziua!

Plata a fost făcută şi am trimis dovada plăţii. Faptul că aveţi o problemă tehnică şi nu trimiteţi şi nu primiţi date de la şi către Paypal, nu este vina clientului.
În contul meu arată că plata a fost finalizată cu succes. Nu-i nicio problemă, rămâne achitată comanda, dar nu mai am nevoie de comanda respectivă.

Elefant:

Buna ziua,

Plata pentru comanda dvs a fost inregistrata.

Va multumim.

O zi frumoasa!

 

Eu – trebuie să le repet că am anulat comanda din cauza neseriozităţii lor:

Bună ziua!

Ştiu că plata a fost înregistrată, dar după ce m-aţi anunţat că plata nu a fost finalizată, am dat comanda în altă partea. Ieri am anulat alte două comenzi pentru că aveţi o problemă tehnică la plata prin Paypal. Vă rog anulaţi şi comanda de astăzi  şi nu este necesară returnarea banilor.
O zi bună!

 

Elefant:

Buna ziua,

Comanda 2**B2**X**2* a fost anulata, conform solicitarii dvs si banii vor fi returnati.

Va multumim pentru mesaj,

O zi frumoasa!

 

NU, banii nu au fost returnaţi. Niciodată nu au făcut lucrul acesta. Coletul? Ce s-a întâmplat cu coletul?

 

Destinatar:

Asa cum am promis te anunt ca am primit cartea, mai corect spus CARTILE. am primit una de la Libris si una de la Elefant.

 

 

 

 

Astăzi au pus capac. Le-am tot îndurat şi am tot sperat că devin mai profesionişti. Acum după doar câteva exemple pe care vi le-am dat, sper că mă înţelegeţi de ce insist să-mi spuneţi când vă ajung coletele şi dacă apar probleme.

Trimit comanda, dau să achit cu Paypal şi îmi arată că trebuie să plătesc doar 4,90 Euro – atât era preţul de cărţii, ori eu trebuia să achit şi transportul prin curier. Am achitat cei 4,90 Euro, am aşteptat puţin şi am sunat la Elefant să le spun că a apărut această problemă. A rămas că verifică şi ca să le dau o mână de ajutor şi să rezolve problema cât mai repede, le-am trimis un e-mail cu ID-ul Tranzacţiei. Stai şi aşteaptă, şi aşteaptă, şi aşteaptă. Vine e-mailul prin care sunt anunţată că am la dispoziţie 60 de minute să achit comanda sau o anulează. Dau clic pe plăteşti prin Paypal, tot 4,90 Euro arăta.  Mă întorc la e-mail şi acord atenţie textului”Daca doresti sa modifici modalitatea de plata si sa achiti produsele ramburs la livrare, apasa pe butonul de mai jos sau urmeaza acest link.” Evident că am dat clic să văd dacă aleg cardul ce sumă îmi apare. Nu, nu a apărut NIMIC DE SELECTAT, ci m-au anunţat printr-un mesaj mare că trimit cu ramburs. Mi-a picat faţa. Dă e-mail şi sună la ei ca să nu trimită coletul cu ramburs.

Sun la ei şi vorbesc cu aceeaşi individă cu care am discutat de dimineaţă. Mă întreba dacă i-am trimis ID-ul tranzacţiei, deci vă imaginaţi cât le-a păsat de comanda asta. Avea acel ID încă de când am vorbit prima dată cu ea, dar CINE SĂ VERIFICE? Mi-a spus că sună în cinci minute ca să rezolvăm. Aha. Sunt aproape trei ore şi jumătate de atunci.

Între timp vine şi e-mailul.

Elefant e-mail:

Buna ziua,
Pe data de 15.09.2013 ati plasat o comanda 4**C**Y**7* in valoare de 32.93 lei cu plata prin PayPal iar in data de 16.09.2013 ati plasat o noua comanda cu nr. 5**Z**2**C** in valoare de 33.94 lei.
Comanda 5**Z**2**C** de care mentionati dvs. este cu plata ramburs, asa cum ati solicitat dvs.
Va mutlumim pentru mesaj,
O zi placuta!

 

Dacă vă imaginaţi că am luat foc, nu greşiţi. Unde le-am solicitat eu RAMBURS din moment ce nu am selectat această metodă de plată?

 

Eu:

Bună ziua!

Am discutat la telefon în două rânduri şi am spus clar că nu doresc plata prin RAMBURS şi nici nu am solicitat-o. Vă rog să anulaţi comanda 5**Z***A**7* pentru că m-am săturat să vă rog să rezolvaţi o problemă ce ţine de competenţa voastră. Ultima convorbire telefonică a avut loc cu aproape două ore în urmă. Mi s-a spus că o să fiu contactată din nou în cinci minute. Au trecut aproape două ore de când păzesc telefonul şi vă rog să vă achit transportul. Nu e de datoria clientului să vă roage cu bani sau să vă rezolve problemele de programare. 
Nu mai trimiteţi comanda. E un cadou şi nu pot să-l trimit cu ramburs. Repet, anulaţi comanda 5**Z**2**C**.
 
Toate cele bune,

 

Răspuns final Elefant.ro:

Ruxandra Bosoi a raspuns:

Buna ziua,
Comanda 5**Z**2**C7* a fost anulata, conform solicitarii dvs.

Va multumim pentru mesaj,
O zi frumoasa!

 

 

Acum vă întreb eu, ce încredere să am eu în anularea lor? Unde mai pui că e şi cu ramburs. :|

 

 

 

 

 

 

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
Incompetenta ELEFANT.RO, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Citeste GRATUIT Demonii iubirii de Anne K. Joy!

Participa si tu la comentarii:


  1. buna,
    Incompetenta este putin spus. Eu am vrut sa iau legatura cu ei deoarece am plasat o comanda (mai multe produse) si ei au impartit comanda in mai multe colete. La call center am sta 3 ore in asteptare si bineinteles nu a raspuns nimeni. Alt departament de la call center a spus ca ei nu stiu cum sa ma ajute si sa mai incerc la celalalt departament. Deci nu stiu sa gestioneze problemele si au multe……………

    Place? Thumb up 0 Thumb down 0
  2. Gabriella Rus :

    Buna
    Vin si eu in familia nemultumitilor!
    Nu am o problema cu livrarea care a fost conform promisiunilor…insa…ce am primit in locul produsului comandat ….asa zis original….vai…..e asa departeeeeeeee.Afirm ca geanta care am primit-o ca fiind marca Giulia Massari este o copie ordinara , de o calitate execrabila.
    Am solicitat retur , sunt curioasa cand vor veni sa ridice si daca imi voi recupera banii.Oricum nu am de gand sa astept banii cu nici o zi mai mult decat cele 14 zile de la retur , daca nu vor plati depun plangerea , nu numai la OPC , asa este inselaciune.
    Pacat ca nu pot pune aici poze dar daca va uitati pe facebook dupa numele Rus Gabriella (am o papusa crosetata la profil) o sa va dati seama de ce afirm asta.
    Gabriella

    Place? Thumb up 0 Thumb down 0
  3. Cristian Pop :

    Am cumparat un ceas de la ei. La oferta . Dupa 3 zile si 4 telefoane, ce sa vezi, a fost o eroare, si nu e pe stoc. Daca nu sunam, il asteptam si acum. Va rog din suflet, nu sustineti financiar asemenea nesimtiti. Cheltuiti-va banii la comerciantii seriosi.

    Place? Thumb up 1 Thumb down 0
  4. In data de 11.05.2017 am comandat la ei mai multe carti, dar nici pana astazi, 08.06.2017 comanda mea nu a fost trimisa, cu toate ca termenul de livrare estimat a fost 26 mai.
    Dupa numeroase e-mailuri scrise, azi am primit un raspuns bomba de la ei: vinovat e curierul ca nu a venit sa ridice pachetul, curier care nu a ridicat coletele internationale din data de 14 mai. Serios, e singurul curier care livreaza international? Daca vezi ca ai probleme si nu poti respecta relatiile contractuale cu clientii ce astepti sa vina sfantul duh sa livreze coletele? Din 10 comenzi intr-un an de zile, cu 4 am avut probleme de livrare. 40% e deja prea mult! Asta a fost ultima comanda la ei.

    Place? Thumb up 1 Thumb down 0

Lasa un comentariu. Participa la discutie!

*

Suparat   Zambitor  Wink  Nu stiu  Inteligent  LOL   Razz  Mr. Green  Gandesc  Mr. Roll  Mr. Roll  Mr. Roll  Mr. Haha  Mr. Laugh  Mr. Haha 2  Mr. Foot tapping  Mr. Wait  Mr. Bored  Mr. Beat  Mr. Des  Mr. Help  Mr. Nota Zece  Zece din zece  Mr. Yeah  Mr. Books  Mr. Reading  Mr. Uber  Mr. Coffee  Mr. Morning  Mr. Coffee  Mr. Coffee  Mr. Cafea de Craciun  Un pic baut  Sa bem un pic  Mr. Limonada  Mr. Sampanie  Mr. Lichior  Mr. Bere  Mr. Ceai  Mr. Whiskey  Mr. Bucatarie  Pregatit de masa  Fast-Food  Mr. Chic  Mr. Grimace  Mr. To Bed  Mr. To Bed  Desteptarea  Cry   Mr. Hug  Mr. Kiss  Mr. No Love  Mr. Pev  Mr. Love  Redface  Mr. Heart  Mr. Love  Steagul Iubirii  Mr. Love  Mr. Cloud  Mr. Happy  Mr. Orator  Mr. Holiday  Mr. Holiday  Mr. Felicitari  Petrecere  Mr. Holiday  La Multi Ani  Mr. Ap  Mr. Freez  Mr. Dancing  Mr. Dancing  Mr. Hula  Mr. Muzica  Mr. Girl  Mr. Sare  Mr. Devil  Mr. Not nice  Mr. Fig  Box  Mr. Sexy  Scos limba  Mr. Panda Club  Mr. Bat  Mr. Scared  Spalat Vase  Sters praful  Buna dimineata!  Cafeaua de dimineata  Hohoho!  Neata!  Neata  Neata  Pa pa!  Ce mai faceti?  Buna ziua!  Buna dimineata tuturor!  Neata!  Neata!  Nu ma simt bine!  Aspirina  Candela  Suflu in lumanari

Bifeaza stelutele daca ai scris o parere / recenzie despre carte:


Faramiere.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe faramiere.ro, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe.