Faramiere.ro foloseste cookies. Prin navigarea pe faramiere.ro, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe.

Poze de la cititori #130

Citeste GRATUIT (online/PDF) DEMONII IUBIRII

De la Lothlorien:

tâmpa 0 tâmpa 1 tâmpa 2 tâmpa 3 tâmpa 4 tâmpa 5 tâmpa 6 tâmpa 7 tâmpa 8 tâmpa 9 tâmpa 10 tâmpa 11 tâmpa 12 tâmpa 13 tâmpa 14 tâmpa 15 tâmpa 16 tâmpa 17 tâmpa 18 tâmpa 19 tâmpa 20 tâmpa 21 tâmpa 22 tâmpa 23 tâmpa 24

Participa si tu la comentarii:

1. :devil2: Ai dat virusul! Tocmai am ajuns acasă. Am fost pe Tâmpa, dar nu am urcat până în vârf, ci doar până unde scrie BRAŞOV. Am urcat cu telecabina, iar preţul dus – întors ajunge la 16 lei/adult. Dar se poate achiziţiona şi o singură călătorie, aceasta fiind 10 lei pentru adulţi. M-am rugat şi la dus şi la întors, să ajung cu bine înapoi. Dacă am văzut indicatorul acela cu animale, am plecat de acasă pe ideea că nu urc de frică pe jos. Aşa că m-am dus în săndăluţe! :devil2: :nice7:
    Nu mă aşteptam să fie atât de mulţi oameni curajoşi să meargă pe jos. Dacă ştiam, mă înhămam şi eu pentru treaba asta. Sper să revin într-o zi, iar dacă şi voi ajungeţi prin zonă şi dispuneţi de timp liber, urcaţi până în vârf. Atenţie la încălţări!

• @Fara Miere:Multumim pentru atentionare Fm,sper ca totusi a meritat plimbarea,lasand la o parte ca nu ai fost imcaltata adecvat 🙂 bine ca nu te-ai accidentat. :hallo3:

• Lothlorien :

@Fara Miere: Buna seara FM,imi cer scuze ca nu ti-am raspuns la intrebarea anterioara…am fost la bunicii,acum cateva ore m-am intors.Aia cu indicatorul cu animale este pe bune in care avertizeaza turisti de posibilitatea de a se intalni cu animalele respective.Din fericire nu m-am intalnit cu vreun animal cand am fost la escapada, conditia este sa mergi pe trasee marcate.Da, sunt multi oameni care merg pe jos pana in varf.Au doua obtiuni: fie urca/coboara cu telecabina si apoi coboara/urca pe jos,sau depinde cum isi planifica turistul.Cel mai circulat traseu este cel cu serpentine la care am fost si eu.Eu am mers in tenisi care n-au prea multa aderenta pe pietre. De la sigla Brasov mai aveai cateva minute de mers pe o potecuta abrupta si ajungeai in varf.Ai privit panorama? :mrgreen:
      O seara linistita si sper ca ti-a placut escapada la Tampa.
      In sandelute? :chic: nu este un accesoriu potrivit pentru ascensiune/coborare.

• Stai liniştit.
      Am văzut traseul cu 25 (parcă) de serpentine. Greu nu părea, dar mi-era mai teamă de urs decât de telecabină, iar dacă mi-aş fi înfrânt teama asta, sandalele mă condiţionau să aleg telecabina. Dar să ştiţi că nu am fost singura nebună în sandale :)) :)) .
      Mă aşteptam să urc cu telecabina, să văd panorama de acolo şi să mă întorc. Însă când am coborât, nimic nu se vedea de hăţişul din jur şi ne-am luat şi noi după cei care (cred eu) cunoşteau drumul. Aşa am ajuns la litere. De câte ori am privit BRAŞOV… ehe, nu mi-am imaginat că acolo sunt oameni. Acum m-am luminat.
      Cât despre vârf, vorbeau cei din jur că mai sunt câteva minute de mers, dar cum puteam eu să fac pe crăiasa muntelui în încălţările acelea. Zero toc, zero stabilitate. Dar pentru curiozitatea mea, de acolo se vede şi mai bine?

• Mulţumim pt recomandare, FM! Deşi nu am făcut traseul spre Tâmpa niciodată, Braşovul este unul dintre oraşele cele mai frumoase din ţară, favorizat fiind şi de amplasament.

2. :hallo:

3. Lothlorien :

Faramiere,sincer sa fiu,nu. Odata ajuns pe varful Tampa,acolo unde n-ai mai apucat sa calci,turistul va observa ca panorama este un pic redusa, obturata de copaci.Ceea ce vei vedea este marginea Brasovului,vezi pozele cu numarul 20 si 21.Cea mai buna/frumoasa panorama,cred,este pe terasa,locul unde sunt montate literele BRASOV.Eu am fost mai fermecat de privelistea de pe terasa decat cea de pe varf.La viitoarea escapada mai mult curaj. :mrgreen:

4. M-a luat ameteala! Mai bine as risca o intalnire cu mos Martin decat sa urc in caleasca diavolului aka telecabina.

5. marya_lu_22 :

Foarte frumos. Seamana cu orasul meu, Deva, vazut de pe cetate. Desi nu am vizitat Brasovul, Sibiul dar si Sighisoara, imi par cele mai frumoase orase. Imi par ca emana magie, mister si un timp de mult apus ^__^
    Superb :imbratisare:
    Multumesc pt plimbare :ap: :ap: :ap:

Lasa un comentariu. Participa la discutie!