Recenzii Faramiere.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +6 (from 6 votes)
Recenzii Faramiere.ro, 7.2 out of 10 based on 95 ratings

Sectiune comentarii

42 comentarii la "Recenzii Faramiere.ro"

avatar

smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshock???cooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsad!?ideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouthroll2orator1eating1lummuzica_2crazyeheart5love87sad_plechallo4palariehallo_10apgandesczecezece_din_zece-??-jperetib=))helpxla_multi_anibere_bereglob_cristallaugh90love_flagimbratisarebat1felicitaribatut_covoarein_gradinallovehaplobarmanhanlodesteptarea*bolnavcalcatyeahpanda1haha1hallogirl10bir1hol1scos_limbacloud9hula1reading5zidbored50sleepnobahdesnice7booksfreez1heart1chicpev1ceai_tare_1hallo3dancingsa_bemhaha2
  (Click ca sa te abonezi via e-mail)
aboneaza-te la:
nico27
(cititor)
nico27

Destul de practica si la indemana orcui acesta lista, de cate ori vreau sa cumpar o carte (buna)si nu stiu de unde sa ma inspir cu titlurile” trag” cu ochiul la recenziile facute de Fm.Sincer am de unde sa aleg din atate carti bune.

Paun Catalina Cezarina
(cititor)
Paun Catalina Cezarina

Am observat ca iti place Agatha Christie? Spre rusinea mea nu am citit si nu am in biblioteca decat o carte de-a ei Hotelul Bertram pe care l-am citit mai demult dar spre rusinea mea nu imi amintesc mare lucru…In schimb sunt fascinata de seria Melania Lupu de Rodica Ojog Brasoveanu, citeste-o ti-o recomand e superbaaaaa Cianură pentru un surâs, Editura Nemira, 2004
Bună seara, Melania!, Editura Dacia, 1976
320 de pisici negre, Editura Nemira 2004, 2008
Anonima de miercuri, Editura Nemira 2000, 2008
Dispariția statuii din parc, Editura Nemira, 2004
O toaletă a la Liz Taylor, Editura Nemira 2000/Editura Universitară, 2007
Melania și misterul din parc, Editura Tribuna, 1990 (reeditat cu titlul Dispariția statuii din parc, Editura Nemira, 2004) sursa Wikipedia ca imi era lene sa le scriu eu din nou, vei gasi o serie de romane politiste pline de umor, Melania Lupu e geniala cu motanul ei Mirciulica

dovis
(cititor)
dovis

rodica ojog brasoveanu are un personaj de care eu m-am indragostit si dupa care mi-am botezat baiatul -- este logofatul radu andronic -- am citit doua carti cu el -- prima carte se numeste logofatul de taina -- mi-a placut mult si am urat-o pe scriitoare ca l-a omorat. cred ca a fost surprinsa de succesul avut si a mai scos o aventura de-a lui (nu mai stiu cum se numeste, trebuie sa caut in biblioteca). ca sa poate spiona, radu andronic ( un james bond autohton si istoric) joaca rolul de „vandut turcilor” si o cunoaste pe sadeth, un personaj plin de candoare si iubire. este un roman alert, tradatorul este descoperit, secventele dintre logofat si sadeth sunt minunate chiar daca nu au nimic erotic, dar de ce sa-l sacrifice pe altarul patriotismului nu pot sa inteleg -- scena in care este omorat de boierii cu dragoste de tara este absurda si gratuita -- nu am inteles cum un om asa de grozav renunta la tot fara lupta -- si acum am un cui impotriva ei. cat despre melania cu mirciulica si asistentul ei cel „terorizat”, numai de bine.

Paun Catalina Cezarina
(cititor)
Paun Catalina Cezarina

@dovis: cele pe care le mentionezi fac parte din categoria romanelor istorice, ar fi bine sa incerci si seria politista cu Melania Lupu. Eu am citit Cianura pentru un suras, Buna seara Melania si 320 de pisici negre, insa de abea astept sa citesc si restul seriei cand o sa am ocazia.

CONTINUT COPIAT DE PE ALT Blog -- Pato

Cata
(cititor)
Cata

??? aveam salvata parerea intr-un document word si stiu ca am lasat-o pe blogul lui pato dar nu stiam ca parerea mea intra in drepturile acelui autor, scuze…sterge comentariul. Oricum nu cred ca pe pato l-ar deranja, dar mai bine il stergi. Am foarte multe recenzii ale romanelor mele preferate pe care sunt nevoita sa le modific daca vreau sa vi le spun vre-odata dat fiind ca mi le-am lasat pe alte bloguri. Multumesc pentru precizare

Cata
(cititor)
Cata